Generic selectors
Csak teljesen egyező találatok
Search in title
Keresés a tartalomban
Keresés a cikkekben
Search in pages
Válasszon kategóriát
100 éve történt
Baleset
Belföld
Bulvár
Bűnügy
Érdekes
Fotó
Gazdaság
Hírek
Időjárás
Kisvárda
Kultúra
Mátészalka
Megyei
Nagy Kép
Nemzetközi
Nyírbátor
Nyíregyháza
Pártok
Programajánló
Rövidhír
Sport
Szavazás
Tiszalök
Tiszavasvári
Tudomány
Uncategorized
Vélemény
Vezetőhír
Videó

Az LMP ismételten a paksi atomerőmű-bővítés leállítására szólította fel a kormányt. Az ellenzéki párt szerint a beruházás egyetlen valódi célja a Fidesz gazdasági hátországának feltőkésítése.

Gál József, az LMP szóvivője szombaton, Budapesten tartott sajtótájékoztatója után az MTI-nek úgy fogalmazott, az ország következő évtizedeit teheti tönkre a kormány, “ha drágán, súlyos korrupciós költségek mellett épít meg egy fölösleges atomerőművet”. Kiemelte, az LMP kikérte a Magyar Villamos Művek reklámköltéseit, amelyekből a párt szerint kiderül, hogy a kormány nem energiapolitikai szempontok alapján döntött a “titokban és ellenőrizetlenül” előkészített beruházás mellett, hanem csak a “bővítésben rejlő korrupció lehetősége érdekelte”.

128822_g

Az LMP szóvivője szerint adatigénylésükből világossá vált az is, hogy a paksi beruházás reklámköltéseiből “az új Simicskákat tőkésítik fel”. Az adatok alapján ugyanis a Széles Gábor tulajdonában lévő Echo Tv és Magyar Hírlap összesen több mint 100 millió forintnyi megrendelést kapott – fejtette ki Gál József, majd hozzátette, a “maradék” nagy részét a Magyar Demokrata kapta, amely még az MVM Paksi Atomerőmű Zrt.-től is kapott tízmillió forintnyi megrendelést.
Az LMP szerint mindez újabb bizonyíték arra, hogy az “oligarchaháború valóban súlyos pénzeket emészt fel”. A párt szóvivője példaként említette, hogy a “kaszinókoncessziókon meggazdagodott Andy Vajna állami bank által adott hitelre vette meg a TV2-t”, továbbá “sorban jönnek létre az új lapok és portálok, amelyek mögött mindig ugyanaz a gazdasági hátország tűnik fel”.

Hirdetések